De showroom bezoeken

Is er een makkelijk toegankelijke parking?
Ja, we hebben voor onze klanten parkeerplaatsen voorzien in het gebouw. Rijd rechts de helling op om via de eerste verdieping toegang te krijgen tot de showrooms.
 

Welke merken worden verdeeld in het D'Ieteren Mobility Center Anderlecht?
Je vindt er voertuigen van de merken Volkswagen, SEAT, CUPRA en Škoda. We bieden ook alternatieve mobiliteitsoplossingen aan, zoals de fietsen van Lucien en de kleine elektrische auto's van Microlino.

In 2025 komt er op de voormalige site van de concessie langs de Industrielaan (D'Ieteren Center Brussels) een nieuw Van Center voor Volkswagen Bedrijfsvoertuigen. Ondertussen ben je welkom in het D'Ieteren Mobility Center van Groot-Bijgaarden.

Op zoek naar een Audi? Klik hier voor een overzicht van alle D’Ieteren Mobility Centers die ook wagens van het merk Audi verdelen. 
 

Moet ik een afspraak maken?
Iedereen is welkom om onze merken en diensten te ontdekken in een vooruitstrevende omgeving. We verwelkomen je graag met een drankje. Om je echter zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om een afspraak maken met een van onze Sales Advisors. Zo kunnen we samen je behoeften analyseren en de mobiliteitsoplossing kiezen die het beste bij jou past. Klik hier om een afspraak te maken

Onderhoud en herstellingen 

Moet ik een afspraak maken?
Om een vlotte planning en een kwaliteitsvolle dienstverlening in onze werkplaats te garanderen, vragen we inderdaad om vooraf een afspraak te maken wanneer je een onderhoud of herstelling wilt boeken. Die afspraak maak je snel en eenvoudig via onze online afsprakenmodule.

Ben je onderweg en duikt er plots een klein probleem op? Denk maar aan vloeistof die moet worden bijgevuld of een waarschuwingslampje dat gaat branden? Dan kan je zonder afspraak binnenrijden langs de ‘drive in’, waar een van onze medewerkers je zo snel mogelijk verder helpt.

Ben je in de buurt van onze concessie en heb je een afspraak nodig voor een onderhoud of herstelling? Spring dan gerust even binnen, dan leggen we meteen een afspraak voor je vast.
 

Hoe kom ik bij de dienst onderhoud en herstellingen?
Rijd, met of zonder afspraak, aan de linkerkant van het gebouw naar beneden naar verdieping -1, en volg dan de borden 'Onderhoud en herstelling'. Zodra je ons gebouw binnenrijdt, zijn er twee mogelijkheden:

  • Heb je een afspraak voor een ‘twin service’ (standaardafspraak voor onderhoud of herstelling)? Parkeer dan je wagen in de blauwe zone en meld je aan bij de naverkoopreceptie die zich ook op verdieping -1 bevindt. De kantoren liggen vlak naast de parkeergarage.
  • Kom je voor de ‘drive in’ (ofwel de directe receptie)? Rijd dan met je wagen naar één van de drie bruggen voor directe aanname. Zie je verkeerslichten staan? Dan ben je op de juiste plek.

Moet je even wachten? Dat kan boven in de showroom, in de business lounge of in de coffee corner op de verdiepingen 0 en +1.
 

Welk soort afspraken bestaan er voor onderhoud en herstellingen?
‘Drive in’-afspraken
Ben je onderweg en gaat er plots een waarschuwingslampje branden? Geen nood! Via de ‘drive in’ rijd je met je wagen meteen onze directe receptie binnen. Onze klantenadviseurs helpen je zo snel mogelijk verder. 

'Twin service’-afspraken
Deze service is alleen beschikbaar op afspraak en wordt gebruikt voor de meeste standaard-onderhoudsbeurten. Twee gekwalificeerde monteurs zorgen voor je auto en proberen de werktijd en dus ook je wachttijd zo kort mogelijk te houden. Parkeer je auto in de daarvoor bestemde vakken (die vakken bevinden zich vóór je, onder de helling / in de blauwe zone) en meld je een kwartier op voorhand bij de receptie aan.
 

Ik heb geen afspraak, wat moet ik doen?

  • Rijd met je voertuig rechtstreeks naar een van de ‘drive in’-ingangen, waar je wordt geholpen wordt door onze directe receptie.
  • Of parkeer je auto onderaan de helling achter de plekken die zijn voorbehouden voor de ‘twin service’ en ga naar de receptie om een afspraak te maken.
  • Klik hier om online een afspraak te maken. Opgelet: je afspraak is pas definitief nadat we hem binnen de 24 uur hebben bevestigd. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via service.anderlecht@dieterenmobilitycompany.be
     

Kan ik ter plaatse wachten?
Je kan terecht in onze business corner en business lounge op de begane grond en op verdieping +1, waar twee privé ‘bubbels’ beschikbaar zijn om te bellen of te vergaderen. Koude en warme dranken zijn ook aanwezig.
 

Hebben jullie een mobiliteitsoplossing wanneer mijn auto in de concessie moet blijven?
We bieden een heel scala aan mobiliteitsoplossingen. Spreek de medewerkers ter plaatse aan om de beste oplossing voor jou te vinden.
 

Hoe weet ik wanneer het werk aan mijn auto klaar is?
We houden je op de hoogte via sms/e-mail. Controleer samen met de medewerkers ter plaatse of je contactgegevens correct zijn, zodat we je kunnen informeren wanneer het werk uitgevoerd is. Ga naar de receptie op -1 om je sleutels en voertuig op te halen.
 

Hebben jullie ook een magazijn voor onderdelen of accessoires?
In het D'Ieteren Mobility Center van Anderlecht is geen magazijn voor onderdelen voor professionals. Je kan wel terecht in een van onze andere concessies in het netwerk van D'Ieteren Mobility Company.

Ga voor accessoires en merchandising langs bij de onthaaldesk of een Sales Advisor.

 

Parkings en laadpalen

Er zijn in het gebouw heel wat parkeerplaatsen beschikbaar voor onze klanten.

Parking bezoekers / showrooms
Op verdieping +1, neem de helling aan de rechterkant

Parkeerplaats voor mensen met beperkte mobiliteit
Op verdieping +1, op de parking voor bezoekers / showrooms

Parking voor onderhoud en herstellingen
Op verdieping -1, neem de inrit naar beneden aan de linkerkant van het gebouw
Let op: de parking voor onderhoud en herstellingen is niet toegankelijk buiten de openingstijden. Zorg dus dat je je voertuig tijdig weer ophaalt.

We werken samen met onze partner EDI om je een kwaliteitsvolle laadinfrastructuur te bieden. Op de bezoekersparking stellen we 70 laadpunten ter beschikking van onze klanten, die kunnen worden gebruikt tijdens de openingsuren van de concessie.

Openingsuren

Klik hier om de gedetailleerde openingsuren van D’Ieteren Mobility Center Anderlecht te raadplegen.

Opgelet: Om veiligheidsredenen zijn onze parkings niet toegankelijk buiten de aangegeven uren. Vergeet dus niet om je auto op te halen tijdens de openingstijden van de dienst Onderhoud en herstellingen.

Bereikbaarheid en situatieplan

Adres
Industrielaan 51, 1070 Anderlecht

Openbaar vervoer in de buurt
Buslijnen 73 en 78, halte ‘Kanaaldijk’
Metrolijnen 1 en 5, station ‘Bizet’ (950 m)

Met de auto
Zie topic 'parkings & laadpalen'

Personen met beperkte mobiliteit
Voorbehouden parkeerplaats op verdieping +1

Te voet of met de fiets
Via de hoofdingang van het ‘Mobilis’-gebouw

Leveranciers
Volg het bord 'fournisseur / leverancier' aan de linkerkant van het gebouw